+359 888 15 21 21 ofiice@konsultiraime.bg

 

 

Банкова сметка

Титуляр: „Консултирай ме“ ЕООД

ЕИК: 205433203

Банка: “Банка ДСК” АД

IBAN: BG03STSA93000025769541

BIC: STSABGSF

Често задавани въпроси

Как да заявя услуга?

За да заявите желаната от Вас услуга трябва да натиснете бутона “Заяви”, след което да попълните Вашите имена, имейл, телефон за контакт и кратко описание на Вашето искане. Накрая трябва да натиснете бутона “Изпрати”. Също така можете да ни изпратите директно имейл или да се свържете с нас на посочения телефонен номер с Вашия казус.

Колко време отнема за предоставяне на услуга?

Стараем се да работим бързо и ефективно. В зависимост от заявената от Вас услуга и сложността на същата времето за изработка на съответните документи варира, но не превишава 7 работни дни. Ще Ви уведомим за срока за изработка веднага щом обработим заявката Ви.

Трябва ли да посещавам офиса Ви?

Не е необходимо. Платформата ни е направена да функционира изцяло онлайн от разстояние, за да не се налага да губите времето си в чакане по офиси.

Как да платя за заявената от мен услуга?

Заявените от Вас услуги можете да заплатите във всеки офис на Изипей или по банков път. При извършване на плащане, моля отбелязвайте две имена и вида услуга в полето “Основание за плащане”.

Как ще получа документите, които съм заявил?

Работим по желание на клиента. Можете да получите документите си в дигитален формат, като можете да ги получите и на хартия. Изпращаме същите по Ваше желание на посочен от Вас имейл адрес или с куриер до адрес в цялата страна.

Как да променя заявката за услуга, която искам?

В случай, че сте заявили услуга, но искате да я промените, следва да изпратите имейл до нас или да се обадите на посочения телефон за контакт, за да можем да обработим искането Ви.